Puck - Faerie Dragon
Range: 550 | Move Speed: 295
Primary: INT
Str: 15 + 1.7 | Agi: 22 + 1.7 | Int: 25 + 2.4
Damage: 38 - 49 | HP: 435 | Mana: 325
HP Regen: 0.7 | Mana Regen: 1.01
Attack Speed: 1.39 | Armor: 2
+ yönleri
# kill almak zor değil.
# yakalamak hiç kolay değil, ustun bı kaçış mekanizması var.
# late game'de de özelliğini pek yitirmiyor.
- yönleri
# armor ve statslarımız pek yüksek değil.
# stunner ve disablerlara karşı pek avantajlı değil.
# teleport ozelliği olan herolara (magina, akasha, void, morphling vb.) karşı şansı az.
Heromuzun Skilleri
Illusory Orb (R)
Heromuz 1800 range'lik bir uzaklığa düz giden büyülü bir küre fırlatır. Bu küre yolundaki 225 AoE lik alana belli bir hasar verir. Heromuz istediği zaman kürenin yerini alabilir. Tabiiki küremiz havadayken.
Level 1 - 70 hasar verir.
Level 2 - 140 hasar verir.
Level 3 - 210 hasar verir.
Level 4 - 280 hasar verir.
Mana Cost: 125
Cooldown: 15 seconds
- Çok ama çok önemli bir skilldir, oyun boyu işimize yarar. combatlardan kaçmayı ve tabiki bir anda combata tekrar ortak olmayı sağlar. 3. skillimiz Phase Shift ile birlikte sizi ölmekten çoğu kez kurtarır.
Warning Rift (W)
Heromuz büyülü yıldız tozlarını 400 AoE'lik bir alana yayar. Bu tozlar düşmanlarına belli bi hasar verir ve skill atmalarını bir süreliğine engeller.
Level 1 - 60 hasar verir ve 0.1 saniyeliğine skill atmalarını engeller.
Level 2 - 120 hasar verir ve 1 saniyeliğine skill atmalarını engeller.
Level 3 - 180 hasar verir ve 2 saniyeliğine skill atmalarını engeller.
Level 4 - 240 hasar verir ve 3 saniyeliğine skill atmalarını engeller.
Mana Cost: 100/110/120/130
Cooldown: 10 seconds
- Combomuzu yapmamız için faydalıdır ve gerekli ortamı silence özelliği ile sağlar. silence özelliği de değerini yitirmez.
Phase Shift (F)
Heromuz bu skilliyle kendini görünmez ve hasar verilemez hale getirir. herhangi bir hasarı almaz. gerek AoE , gerek target olarak hiçbir hasarı almaz. skill tamamen sizin kontrolunuzdedir, istediğiniz zaman tekrar görünür hale gelebilirsiniz.
Level 1 - Maksimum 0.75 sn.
Level 2 - Maksimum 1.5 sn.
Level 3 - Maksimum 2.25 sn.
Level 4 - Maksimum 3 sn.
Mana Cost: 50/40/30/20
Cooldown: 6 seconds
- Bir damage skilli olmamasına rağmen çok önemli bir skilldir. ayık olduğunuz sürece coğu skillden kaçmanızı sağlar. Mirananın arrow'u , pudgenin hook'u , earthshakerin echo slamı gibi önemli skillerden kurtulabilirsiniz.
Dream Coil (C)
Heromuz 600 AoE'lik bir alanın ortasına hayali küresini koyar. bu küre 600 AoE icindeki düşmanlara başlangıçta ministun ve belli bir dmg. vurur. Uzaklaşmaya calışan arkadaşlar kürerin gazabına uğrar. 5 saniye sonra yediği hasarı tekrar yer ve daha uzun bir stuna mağruz kalır.
Level 1 - Başlangıç için 100 hasar verir ve 0.5 sn stunlar. Kaçanlar 100 hasar daha alır ve 1.5 sn stun yer.
Level 2 - Başlangıç için 150 hasar verir ve 0.5 sn stunlar. Kaçanlar 150 hasar daha alır ve 2.25 sn stun yer.
Level 3 - Başlangıç için 200 hasar verir ve 0.5 sn stunlar. Kaçanlar 200 hasar daha alır ve 3 sn stun yer.
Mana Cost: 100/150/200
Cooldown: 85 seconds
- Değerli bir ültidir. Orbumuz ile araya girip tozumuzu döktükten sonra ültimiz ile heroları bağlayabiliriz. Bu sırada Shift ile görünmez olup düşmanların stun yemesini bekleyebiliriz. Kule altına kadar sizi kovalayan bir heroya ultimizi atar ve shift skillimize basarız. o kule altı stun ve dmg. yer, daha sonra combomuzu yaparız ve arkadaşı alırız, veya geri yollarız.
Skill Build
Öncelikle herkese açık bir builddir. Yani bu heronun ille de şöyle olmalı diye bir skill buildi olamaz. Oyunun gidişatına göre değişebilir.
1- Illusory Orb
2- Warning Rift
3- Illusory Orb
4- Warning Rift-Phase Shift
5- Illusory Orb (Shift Verildiyse Warning Rift verilmelidir.)
6- Dream Coil
7- Illusory Orb
8- Warning Rift
9- Warning Rift
10- Phase Shift
11- Drem Coil
12- Phase Shift
13- Phase Shift
14- Phase Shift
15- Stats
16- Dream Coil
17- Stats.
dediğim gibi eleştirilere açık bi builddir. oyuna göre değişiklik gösterebilir. silence ihtiyacı falan filan.
Item Build
Bottle. oyun başı geç base yapmamızı sağlayacak olan itemdir. mana ihtiyacımızı da karşılayacaktır.
Strateji.
# karşı takım toplu halde bir koridordan geldiğinde, eğer takımınızda daggerli hero varsa girmesiyle birlikte orbunuzu düşmana doğru fırlatın. ortalarına yakın bir yerde (varsa)shiva, daha sonra rift ve dreamcoil kombosundan sonra diğer arkadaşlarınız yanınızda olacaktır zaten. haliyle bir kaç duşmanı etkisiz bırakmış olacaksınız, üstünüzde hex de mevcutsa , başka bir duşmana atıp ölmesini sağlayabilirsiniz. bu combattan sonra başka bi korıdora geçerek push yapabilirsiniz. devam da edebilirsiniz cunku pek de kolay öleceğiniz söylenemez. yeterince zorladıktan sonra skillerinizi kullanıp geri dönebilir, (varsa) travelinizle başka koridordan işinize devam edebilirsiniz.
# oyun başı koridorunuzda rakibinizi orb skilliyle taciz ederek erken base'ye yollayabilir, kill hatta killer alabilirsiniz, bottlenizi rune'lerle doldurup kullandıktan sonra kill almaya devam edebilir, isteğinize göre rahatça farm yapabılırsınız. daha sonra gelsin itemler. ahah.
# diyelim ki işler yolunda gitmiyor, ve karşı takım bastırıyor iyice. toplu bi combatta , tankınız ve diğer arkadaşlarınız diğer takımı oyalarken siz combonuzu yapmaya bakın. bu tur durumlarda önden girmeye bakmayın. zamanlama önemli çunku. sızın sılencenız ile takım arkadaşlarının rushı aynı zamanda olmalıdır. silence ve ultı suresınce takım arkadaslarınız duşman heroları oldukça iyi bir şekilde dövebilir, sizde isterseniz attack yaparsınız , isterseniz phase shift skilliyle olan biteni yerınden izlersiniz
Alıntıdır...trdota